رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

برای دخترم رها

جدیدترین اخبار رها

1391/3/2 2:31
نویسنده : مامان شهرزاد
1,310 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلک مامانی

از کجا شروع کنم که ماشالله شیرین کاریات زیاده اول اینکه منو فقط وقتایی که خیلی کار داری مامان صدا میکنی بقیه اوقات شهشادی (شهرزاد) هستم .

عزیزم اینقدر کارای خطر ناک میکنی که میترسم تنهات بزارم مثل آویزان شدن از اپن یا بالا رفتن از پنجره یا تاب خوردن از کنسول آیینه و شمدان و....

مامانی خیلی با مزه حرف میزنی مثلا از شعر تاب تاب عباس خدا منو نندازی فقط عباسی و نندازی رو بلدی و تمام سین ها رو شین تلفظ میکنی

راستی یه چیز دیگه عاشق این هستی که بشینی سر سفره و با بقیه غذا بخوری که این کارتو خیلی دوست دارم

تمام اجزای صورت و دستها و پاهاتو بلدی وقتی میگم نشون میدی اسماشم نصفه و نیمه میگی مثل ابرو که میگی ابو یا چشم که میگی ششم

صدای چندتا از حیونا رو بلدی که اگه خودشونم ببینی سریع اسمشونو میگی البته نصفه مثل گربه(گبه) هاپو (اپو)...

دیگه اینکه باتمام شیطنتهات خدارو هزار بار شکر میکنم که دارمت وعاشقانه دوستت دارم وقتی شبا میایی توی بغلم و سرتو میزاری رو شونه هام و میخوابی انگار تمام دنیا رو بهم میدن ملوسکم دوستت دارم

 

رها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)