رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

برای دخترم رها

یک ساله گی

1390/8/25 14:47
نویسنده : مامان شهرزاد
970 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم

جیگر مامان خیلی خوشحالم که دارمت و خدارو شکر میکنم که تو فرشته آسمونی رو به ما داد . راستی خانمی یه چند کلمه هم حرف میزنی تازه گی ها مثل بابا، ماما، عمه(البته خیلی زحمت میکشی تا کامل بگی)، دادا (دایی) و وقتی ازت میپرسم ببعی مگه چی سری میگی بع

چند تا از عکسای تولدت رو هم میگذارم، هم عکس خودت رو هم کیکت رو

رها

قلب

رها

قلب

رها

 قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان باران
17 آذر 90 23:19
سلام من و بارانی هم تولدت رو تبریک میگیم دخمر خوشگل
نسترن
3 دی 90 13:36
هورااااااا آفرین رها جون.بازم تلاش کن و بیشتر حرف بزن تا مامانی و بابایی شاد بشن
سارا مامان مهرسا
13 دی 90 22:15
سلام دختر خوشگل ... تولدت مبارک
من خاله امیرمحمد و مامان مهرسا هستم . با اجازتون شما رولینک کردیم تا بازهم بهتون سر بزنیم




سلام عزیزم از آشناییت خوشحال شدم ممنون که به ما سر میزنید ماهم لینکتون میکنیم دختر گلت رو ببوس

مامان یکتا
12 اردیبهشت 91 15:42
سلام عزیزم وای چه ناز شده این رها خانم ما ببخشید دور شده ولی تولدش مبارک