رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

برای دخترم رها

جدید ترین حرکات رها

1390/6/26 1:59
نویسنده : مامان شهرزاد
829 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخی مامان:

والا خانمی نمیدونم از کدوم کارات بگم ماشالله اینقدر شیطون شدی که نه حد داره نه حساب اول اینکه نزدیک 2 ماهه یاد گرفتی دست میگیری به یه چیزی و بلند میشی وجدیدن هم تا بلند میشی دستهاتو ول میکنی و با سرو صدا منو متوجه میکنی که نگات کنم .ویه اتفاق جالب اینکه شما 4 تا دندون یه دفه ای در آوردی . حسابی هم اذیت شدی.

عاشق غذا خوردنی هرچی بهت بدم نه نمیگی وای خانمی انقدر کیف میکنم برات وقتی ذوق میکنی آخه تا ظرف غذاتو دستم میبینی هرجا باشی میشینی و دهنتو وا میکنی.

دیگه اینکه از خراب کاری ماشالله کم  نمیاری یا توی بوفه ای یا توی زیر تلوزیون یا مشغول خالی کردن کشوهای دراور یا سرت توی کشوهای آشپز خونست به خدا از دستت دارم خل میشم آخه دخترم اینقدر شیطون اینا که گفتم یکی از هزاران بود.

دیروز صبح دیدم سرو صدایی ازت نیست دنبالت گشتم دیدم بله خانمی به جای سیخ هایی که زیر کابینت گذاشتم پی برده و رفته اون زیر و داره با اون چشمای شیطونش منو نگا میکنه انگار که هیچی نشده

آخه من چه کار کنم از دست تو چند روز پیشم ماشالله یه جعبه دستمال کاغذی ریز ریز کردی و با شادی تمام برای کار زیبات دست میزدی و  میخندیدی بله خنده هم داره .....

خب دیگه برای امشب بسه دیگه بقیش برای یه روز دیگه

دوستت دارم هوارتاااااااااااااا

اینم 2تا عکس گویا از شیطنت و شیرین کاری

رها

گل

رها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سید ابوالفضل
31 شهریور 90 1:29
قربون شیطون کاریات عزیزم دندونات مباااااااااااارک گلم


ممنون شما لطف داری عزیزم

خاله صبا
23 مهر 90 12:39
قربونت برم که اینقدر عزیزی.ماشاا.. روز به روز بزرگ تر میشه. خاله خیلی خیلی خیلی .................................. دوست داره******** عاشقتم