رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

برای دخترم رها

عاشقانه

1390/3/1 1:12
نویسنده : مامان شهرزاد
401 بازدید
اشتراک گذاری

زیباترین گل هستی سلام:

رهای مامان الان که دارم اینارو تایپ میکنم شما تو خواب نازی بیدار باشی باید یه سره دنبال شما باشم ماشالله، اونقدر ناز خوابیدی که چند دقیقه کنارت نشستمو نگات کردم حقا که زیباترین عروسک خدایی عسل بانو .

عزیزم از وقتی با او قدمای کوچولوت پا به این دنیا گذاشتی زندگی منو بابااحسان رنگ سبز تند گرفته باخودت سرزندگی برامون آوردی همه چی قشنگ شده راستش اونقدر دوستت دارم که میترسم باباییت حسودی کنهقلب، شیطون خانم که ماشالله وقتی بیداری 30 ثانیه یه جا بند نمیشی و با این کارات دلمو آب کردی عاشقتم ،دوستت دارم هوارتااااااااااااااااااااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سید ابوالفضل
2 خرداد 90 17:43
چون خدا اراده کرد، نماد عشق را در زمین قرار دهد، زن را آفرید و چون خواست هستی، عشق را باور کند، او را مادر قرار داد .روزت مبارک