رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

برای دخترم رها

رها شیطون میشود

1390/2/19 2:10
نویسنده : مامان شهرزاد
399 بازدید
اشتراک گذاری

رها مامانی سلام:

چند روزه شروع کردم بهت سوپ میدم ولی کلی فیلم دارم با این سوپ خوردن شما سوپ رو میخوری ولی بعدش شیر نمیخوری بابایی میگه از مزه سوپش بیشتر خوشش میادآخه گلی خودت بگو چیکارت کنم امروز بسکه جیغ زدی سردرد گرفتم آخه مگه میشه شیر نخوری خلاصه من موندم بااین کارای شما خیلی ناز داری حالا حالا ها باید بابایی ناز بکشیم

دوستت دارم هوارتاااااااااااااااااااااا نازتم میکشم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

کودک متفکر
21 اردیبهشت 90 2:23
سلام آیا می دانید حدود 50 درصد از رشد هوشی کودک بین زمان تولد تا 4 سالگی و حدود 30 درصد بین 4 تا 8 سالگی و حدود 20 درصد باقیمانده بین 8 تا 17 سالگی شکل می گیرد؟ آینده ی كودك خود را از همین حالا بسازید.
مامان باران
24 اردیبهشت 90 14:21
سلام
مامان رها کوچولو نگران وزن رها جون نباش باران منم زیاد وزن اضافه نمیکنه اما نمودار رشدش نزولی نیست یعنی دکتر میگه رشدش خوبه اما تپلی نیست ولی به قول دکتر مهم اینه که بچه سالم باشه استیل رشد بچه ها با هم فرق داره عزیزم.. نگران نباش رها جونو ببوس و مواظبش باش



ممنون از دلداریتون