رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

برای دخترم رها

واکسن 6ماهه گی

1390/2/13 0:08
نویسنده : مامان شهرزاد
1,202 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  دخی جونم:

یکشنبه (11.02.1390) تا الان که دارم اینارو برات تایپ میکنم دو روز سخت داشتی الهی برات بمیرم که چقدر اذیت شدی  دیروز باهم منو تو رفتیم  درمان گاه واکسن زدی شما تا در مانگاه برسیم کلی تو راه شیطونی کردی و خندیدی خلاصه رفتیم اول قدو وزن که ماشالله قدت شده 66 که خیلی خیلی خوبه یعنی تو این 6 ماهه 16 سانت ماشاالله رشد کردی وزنم 100 گرم کم داشتی که یه کمی کمه و در برابر این همه ورجه ورجه هیچی نیست آخه من همش باید بگیرمت که یه وقت اتفاقی نیفته یه سره در حال قلت زدنی جدیدن هم که یاد گرفتی با سر و باسنو اینا سر میخوری بعد میخوای بلند شی خلاصه فیلم داریم ما با شما اره داشتم میگفتم بعد قدو وزن رفتیم برای واکسن آی آی مامانی واکسنو که زدی چون استامینوفن خورده بودی تا چند ساعت خبری نبود ولی بعدش درد شروع شد تا همین 1 ساعت پیش یعنی نزدیک 30 ساعت نخوابیدی و تو بغل منو بابایی بودی خیلی درد کشیدی تبتم بالا بود ولی حالا خدا بخواد کمی بهتر شدی و خوابیدی امید وارم  خوب بخوابی راستی بابایی امروز بخاطر شما سر کار نرفت آخه من از بیخوابی حالم بد شده بود شما هم آ روم نمیشدی از صبح همش بغلش بودی الانم خیلی خستس و خوابیده . یکی یک دانه گل مادر الهی هیچ وقت غمت رو نبینم که طاقت اشک وناراحتیتو ندارم دوست دارم هوارتا دلم تنگ شده واسه کارای بامزت  

دوست دارم دخملکم  قد تمام ستاره ها

قلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ماهان
13 اردیبهشت 90 0:16
نازی